strök mig

strök mig från tävlingen kändes inte bra mer förklaring i nästa inlägg

Kommentarer
Postat av : Becca (:

Tråkigt :/<333

2010-07-23 @ 15:50:42
URL: http://beccaliinder.blogg.se/
Postat av : Anonym

Varför startar du 80/90 om du nu har en så bra häst o tränar på 110-125?

2010-07-23 @ 21:56:51
Postat av : L I N N

Emma har inte haft Darwin så länge.

Hon vill lära känna honom.

Varför stressa upp i klasserna ?!

Har hon nånsin sagt att hon ens vill tävla dom klasserna !?

NEJ!



OCH SVAR PÅ DIN JÄVLA FRÅGA: - emma tränar ibland på högre än 125, men tävla och träna är 2 HELT OLIKA SAKER. Hästen och ryttaren ska vara synkade och båda ska vara mogna för högre klasser.

Sen om du kanske inte vet , så måste man ju gå 3 stycken felfria LA innan du får starta högre.

Nu gav jag dig en gratis underläsning av Emma och Darwins liv.

Varsågod, hoppas du fick svar på din fråga :)

2010-07-23 @ 23:08:21
URL: http://liinnssaann.blogg.se/
Postat av : L I N N

Men snälla, Emma har haft Darwin inte alls länge. och så skriver du : varför hon inte tävlar högre än 80/90!

fÖR DET första så ska man oftast lära känna hästen, man kommer mkt längre genom det!

För det andra: emma har aldrig sagt att hon vill starta högre.

För det tredje: ekipaget ska vara synkade, båda ska vara mogna för den klassen.

Och istället för att jag ska sitta och förklara för nån anonym hur man börjar tävla med en ny häst så tkr jag du kan köpa dig ett lexikon!



Varsågod för min gratis lektion av emma och darwins liv !

Hoppas du fått svar på din fråga :)

2010-07-23 @ 23:11:57
URL: http://liinnssaann.blogg.se/
Postat av : Anonym

hahahahahahah

2010-07-24 @ 16:35:47
Postat av : Anonym

Ojdå...ursäkta att man fråga då?? Tack för "underläsningen" då o så vitt jag vet är det några klasser innan LA. Linn kanske har ett bra lexicon? Var har du köpt det? Sen har ju Emma snackat om regional men hon kanske ljög?

2010-07-24 @ 18:45:53



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback