SÖNDAG- tävling

hade tävlingar i vårat stall idag och det kom mycket folk!
LC:1 kändes inte så där super eftersom han var väldigt stel när jag började och lite seg (första gången?). Men det gick bra inne på banan och slutade på vår första 1:a plats! Glad ryttare och häst!
Hoppning 70: okej väldigt seg den här gången. förstår inte rikigt men ett stopp och ingen placering.
sedan hade dom agility hinder uppsatta i padocken( till shettisar, som tävlade idag med det) så körde lite först hade jag grimskaft och då fungerade det inte jätte bra men sedan när jag körde löst fungerade det skit bra!
När jag fick honom så hade han ingen respekt för mig och bara drog när han fick chansen, jag fick jaga honom i hagen i kanske 1 timme innan jag fick tag på honom, sedan började jag med NH och nu kommer han springande när jag roppar och han följer med mig när jag säger till. NH har förändrat hela min syn på hästen.

Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback