-

fredag- dressyr träning för Lotta som gick bra. jobbade med att få han att arbeta med bakbenen.

lördag- vila.
söndag- åkte med honom till Mathila och vi red ut och fotade med hästarna. Jätte mysigt! Bilder kommer i säparat inlägg.
måndag- Red för Lotta på dressyr banan som vi ska rida på på lördag. Åhh jag var inte posetiv till arbete var trött, och han var bångstyrig och inte posetiv( iallafall från min syn, vilket kan vara för att jag var små kurig.) ((om JAG hade haft energi och posetiv inställning så är jag säker på att det skulle gå bättre.)) vi joggade fram på volt vilket han var jätte stel och inte vill ställas igenom utan sprang från handen istället. Sen gjorde vi att först red becca på den upsatta banan sitt program och under tiden jobbade jag själv stänindigt. Sen red jag och inget gick bra slarviga vägar, slarviga övergångar och almänt bråkigt och slarvigt. En tjurig Emma och en Darwin lämnade planen för att Becca skulle rida sin andra gång. Min andra gång gick väll bättre eftersom jag var mer koncetrerad. Lotta och dom andra tyckte det såg jätte bra ut men känslan var inte lika bra.
Bilder kommer i säparat inlägg.

Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback