svar:

Anonym om strök mig:
Varför startar du 80/90 om du nu har en så bra häst o tränar på 110-125?
svar: Linn har ju redan svarat rätt bra på frågan och det är som hon säger. Jag har bara tävlat 2 gånger på Darwin. och första gången var jag sjuk och hade feber så då spydde jag nästan på banan, och andra gången vart det ju ärevarv ;) jag vet inte om din fråga var elakt menad eller bara en fråga men jag tkr faktiskt man kan skriva sitt namn. Och som Linn skrev måste både hästen och ryttaren samanskynkade för att båda tävla och rida vanligt, och så om jag ska börja tävla högre klasser måste jag ju starta 2 (eller 3) felfria ritter i LA och som sagt jag har bara startat 2 gånger ;)
och ja som det ser ut nu blir det reginoalt i höst :)
Tack för mig:)

Kommentarer
Postat av : Anonym

Det va bara en fråga men ta det hur du vill.Du har ju Linn som försvarar dig. Det är ju bra om ni väntar tills ni är "samanskynkade" innan ni ger er på en LB,för det var vad jag syftade på i första hand.Men det är ju jättebra om ni satsar på "reginoalt" men då får ni nog träna "combenationer" lite mer. Låna Linns lexicon vettja! =)

2010-07-24 @ 19:03:47
Postat av : emma :)

Vad roligt att du vet att jag ska tävla regionalt* eftersom jag inte har skrivit på bloggen? :) Och vad vet du om min träning eftersom vi tränar combienationer typ vid varje hopppass? :)

2010-07-24 @ 19:07:24
URL: http://emmafredens.blogg.se/
Postat av : Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

allt bra med dig?



ps. har en tävling i min blogg om du är intresserad.. örhängen i form av vingar :)

http://jennyh.se/2010/july/fly-with-me.html

2010-07-24 @ 19:15:11
URL: http://jennyh.se
Postat av : Anonym

Du stavar ju lika bra som du rider!! Hahahaha!! O ser det tydligen inte ens!!

2010-07-24 @ 19:15:27
Postat av : emma :)

okej tack för informationen och vill du att jag ska bry mig om vad nån anonym sitter och skriver framför sin dator? :)

Jag kanske har bättre saker för mig än att sitta och kolla stav fel, jaja jag vill inte vara omogen och sitta och bråka framför datorn. ärligt talat bryr jag mig inte om vad du skriver så du behöver inte kommentera alls :)

2010-07-24 @ 19:21:46
URL: http://emmafredens.blogg.se/
Postat av : Anonym

Va bra då! =)Då kan du fortsätta va värdelös på det mesta!

2010-07-24 @ 19:27:56
Postat av : Moa Jonsson- hästbloggen för dig ;)

Du & Darwin är bäst. Du rider han jättebra och ni passar tillsammans. Bry dig inte om vad den där anonyma personen skriver, den kan bara inte stå för vad den säger. Men det blir ju pinsamt för den personen när vi vet vem det är, ellerhur? :)



Puss, <3



/moa

2010-07-24 @ 20:33:57
URL: http://nettycoop.blogg.se/
Postat av : Anonym

Emma rider ju som en kratta ! hahaha bäst är dom verkligen inte! Du behöver ju inte överdriva ;)

2010-07-24 @ 20:50:47
Postat av : Beccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Håller med moa. Du behöver inte bry dig om den anonyma. Det går bäst för er!<3

2010-07-25 @ 16:34:08
Postat av : Maria

Det är bara folk med dålig självkänsla som måste hacka på sina andra

2010-08-23 @ 12:48:33



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback